Salam Aidilfitri 2013 Dari Saya

Selamat Hari Raya Aidilfitri!

Lama benar tak update blog, tau-tau je dah hari raya..
Nampak benar pemalas tuan blog ni kan.. hahaha
Apa pun, aku ingin memohon maaf jikalau aku ada tersalah taip, mengingung perasaan atau seangkatan dengannya..
Marilah kita mulakan lembaran baru dalam kehidupan kita dan jadikannya lebih bermakna..
Kekal positif dan berjiwa bersih tanpa perasaan marah atau hasad dengki atau apa sahaja yang mampu merosakkan diri kita dan sesama insan yang lain.
Aku harap semua berbahagia disampaing keluarga tercinta pada hari raya ini..
Kirim salam lah kat mak, ayah, adik beradik, sahabat andai kau orang semua nya..

Selamat ber'rumah terbuka' lah kau orang..
Aku dok rumah je.. duit raya pun tak dapat.. :p

This is me.

*kulit bersih di pagi raya.. matlamat tercapai!!! feeling orang korea.. sila muntah... :P
*spray biru dibelakang digunakan untuk menjaga perangai kucing aku yang suka menghuru-harakan rumah yang telah dihias..
*rokok dan blackberry tu abang aku punya.. sebenarnya aku malas nak edit gambar.. hahaha

Peace yaw!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Terseliuh Lutut Yang Dahsyat

Product Review : D'Herbs Set Lunas R'sdong

Kulit Yang Sihat Impianku