Terlalu Handsome Juga Masalah

Kelakar pulak entry aku pagi ni.
Sebab aku dok layan pen patah.com entry dia tajuk Lelaki Diusir Kerana Terlalu Handsome.

Kesian kat mamat arab tu.
Hanya kerana terlalu handsome.
Pak pak arab tu terasa tercabar dengan dia.

Kalau perempuan boleh la pakai purdah bila terlalu cantik.
Lelaki yang terlalu handsome macam mana pulak?

Aku tengok gambar mamat tu boleh la.
Muka bersih suci. Berjambang.
Kalau kau suka arab, maybe ini pilihan hati kau orang semua kot?

Aku jarang la nak dengar lelaki puji lelaki lain.
Exceptional bagi golongan gay.

I mean, straight guys, kau orang puji ke lelaki yang di label "handsome" ni?
Do you acknowledge them?
Aku rasa ego lelaki ni tinggi, takkan nak puji punya lah.
Makes me wonder. Hmmmmm...

Bila fikirkan balik, manusia ni mesti nak terasa tergugat kedudukannya hanya kerana kelebihan seseorang.
Sebab tu sanggup menyusahkan orang yang bersalah ni.
Itu semua kurniaan Tuhan.


Teringat pulak kisah Nabi Yusuf. Kalau mamat arab ni dikatakan handsome, Nabi Yusuf lagi handsome.

Ulasan

  1. hahahahha biaselah tu ... tapi itulah lelaki hensem pon kena ..kesian2

    BalasPadam

Catat Ulasan

Tulis dan kongsikan fikiran anda.

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Terseliuh Lutut Yang Dahsyat

Product Review : D'Herbs Set Lunas R'sdong

Kulit Yang Sihat Impianku