Khasiat Rumpai laut


Ini bukan testimoni sembarangan tapi testimoni yang boleh dipercayai paham..

Kira-kira dua bulan lepas, aku mula try makan pure marine collagen (PMC)
Oh, ingin aku betul kan Rumpai Laut (tiada kolagen)
Aku pakai yang kuning dulu, tapi sekarang dah upgrade pakai yang purple..
Cakap pasal bau dia, gilo. tak yah nak bau sangatlah. makan je.
Kalau kau orang konsisten kau orang akan mengalami healing crisis.
Aku cuma rasa sakit perut memulas.
Memang terbaik aku cakap.
Tapi, tak lama. Seingat aku dalam 2,3 minggu.
Lepas tu aku perasan, perut aku sangat punctual. hahahaha
Tak ada dah nak sembelit ke apa.
Masa yang sama jugak, jerawat pasir keluar macam nak membersihkan dalaman ni..
Banyak whitehead keluar..

Aku bukan setakat makan, aku pakai jugak kat muka.
Rajin la kan. Nak sangat repair balik muka ni.
Berangan nak jadi macam kulit orang korea la. semua ni pengaruh 8tv
Tak nak la berjerawat sebab resdung lagi.
Rimas gila kot. Dengan hidung berair semua.
Makan ni dia control lah resdung tu.
Tak ada lah hilang teruih. Macam supplement.
Overall, rumpai laut ni fungsi dia macam sayur dan buah -buahan.
Membantu untuk detox dan kesihatan dalaman.
Ah, lupa pulak cakap yang aku kena minum air banyak.
Kalau tak rasa kering je tekak ni.

Ramai je yang bising sekarang sebab ada orang cakap yang rumpai laut ni tak ada kolagen.
Bagi aku, tak kisah kot.
Bagi aku khasiat dia bagus.
Sangat sesuai untuk student yang pemakanan dia tak stabil.
Yang tak makan sayur, tak sempat makan buah-buahan.
This is your best solution. Murah pun murah.
Aku tak tahu nak jual ke tidak.
Tunggu hasil jualan barang lain dulu.




p/s: dari umur muda ni la nak jaga kesihatan. kepada sesiapa yang nak ambil semua testimoni aku,
aku izinkan. sila bagi tahu aku. linkback. apa sajalah.

Ulasan

Catat Ulasan

Tulis dan kongsikan fikiran anda.

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Terseliuh Lutut Yang Dahsyat

Product Review : D'Herbs Set Lunas R'sdong

Kulit Yang Sihat Impianku