Tiada Apa Apa

Hari ni idea melimpah ruah.
Seronok. Teruja pulak aku.
Aku tulis je.
Janji tertulis.
Kalau simpan mesti hilang punya lah.

Aku suka menulis.
Tambah lagi bila keluar ayat sasterawan hikayat pujangga.
Rugi kalau tak di kongsi.

Aku suka berkongsi.
Tak kisah ada pembaca atau tidak.
Dulu mungkin aku fikir begitu.
Sekarang tidak lagi lah.
Chillax......

Dulu aku mencari ruang.
Tulis macam macam.
Dengan harapan orang membaca.
Nak banyak follower konon.

Sekarang aku fikir.
Biar la orang datang dengan rela.
Penat kalau aku asyik nak promote.
Semak. semak.
Otak semak.

Kalau suka, kongsi.
Kalau tidak, jangan.
Jangan apa?
Jangan mengeji.
Berdosa oii. Mati masuk neraka.
Eheh. 
Terima kasih.



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Terseliuh Lutut Yang Dahsyat

Product Review : D'Herbs Set Lunas R'sdong

Kulit Yang Sihat Impianku