Aku, Kau, Saya, Dia

Penat aku baca blog ni dari awal sampai akhir.
Aku jumpa. Saya bukan aku.
Aku adalah Aku.

Apa benda yang aku cari sebenarnya?

"Dalam disleksia cuba kekal dalam konteks"

Penat aku dengar lagu ni.
Dengar berkali-kali.
Sekarang aku faham.

Aku tersedar.
Aku dah jumpa.
Jumpa apa yang aku cari.

Aku tinggal diri aku yang lama.
Hanya semata-mata nak fit in dunia maya.
Aku tak mampu, tak larat.
Sekali lagi terjerumus untuk fit in.
Ibarat kembali ke sekolah semula.

Aku adalah aku.
Aku bukan Saya.

Penat aku cari.
Tuhan temukan Aku dalam Saya.

Saya itu tiada.
Hanya topeng di alam maya.
Topeng untuk manusia.

Aku penat.
Mencari diri.
Tuhan tolong aku.

Aku buntu.
Aku keliru.
Sekali lagi mencari.
Aku jumpa aku.

Aku tidak menerima aku.
Aku cuba menjadi saya.
Hanya untuk penerimaan manusia.

Aku adalah aku.
Dan hanya Kau yang tahu.
Pemilik nyawa Ku.

Bawa saya pergi.
Tinggalkan aku.

Iman ku.
Hanya Kau dan aku tahu.

Aku penat.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Terseliuh Lutut Yang Dahsyat

Product Review : D'Herbs Set Lunas R'sdong

Kulit Yang Sihat Impianku