Saya Sedih

Saya sedih sebenarnya.
Beginilah pengakhiran cerita jejak kasih.
Saya nak jujur dengan perasaan saya.
Saya rindukan dia tiap tiap tahun saya selalu ingatkan dia.
Sepanjang minggu tu saya asyik teringatkan dia.
Tak sangka begini lah akhirnya.
Tapi, saya tak salah kan dia.
Kalau saya ditempat dia, saya akan lakukan perkara yg sama.
Saya memahami tindakan dia.
Kalau saya tahu akan jadi begini, saya takkan cari dia.
Biarlah rindu ini disimpan di dalam hati ini.
Dengan harapan dia tidak melupakan saya.
Kerana saya paling takut dilupakan.
Saya sangat sedih. Sangat sangat sedih.
Izinkan air mata ini mengalir untuk diri nya.
Hanya itu saja yg dapat mengubat segala luka dihati ini.
Saya ingin meminta maaf andai kehadiran diri ini telah menambah duka dihati nya.

I really wish one day you would understand, what I did, was for you, for your friendship, for your love, for your trust, for your faith, for your loyalty, for your kindness.
I respect you as someone older than me. You took care of me. I will not forget all your kindness.
You will always stay as one of the most memorable person in my life.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kulit Yang Sihat Impianku

Product Review : D'Herbs Set Lunas R'sdong

Crochet Works