Birthday surprise =)

Assalamualaikum dan selamat tengah hari..
Haaa.. berlalu sudah bulan september dan sekarang kite berada di bulan oktober..
Cepat betul masa berlalu kan.. tau tau je nanti dah new year.. fuhh...

Anyway back to entry title, semalam merupakan birthday aku..
Weee.. dah tue rupe nye kan? alaa.. umo baru 22 tahun jer..
Mude lagi.. bak kata orang age is just a number okeh.. hahaha
Ape yang penting mase aku ngah mengadap fesbuk kul 8.30 malam semalam...
Tibe tibe housemate aku masuk bilik sambil bawak kek..
Huhuhu.. terharu sangat.. ni la first time orang buat surprise birthday party untuk aku..
Gembira nya! Tapi aku mesti nanges everytime birthday aku..
Ade la sebab nye.. malas nak bagi tau.. private n confidential.. haha
Apepon, tak cantik ar gambar aku.. huhu.. dah la nanges..
Sile jangan upload ye housemate tersayang! huahua:P

Aku amat bersyukur kerana masih diberi peluang oleh Yang Maha Esa untuk bernafas di muka bumi ini.. banyak benda yang dah aku pelajari..
Banyak kawan kawan sebenar nye disekeliling aku..
Aku je yang blind dengan kesunyian di hati ni.. huhu
Anyway, it was a sweet memory to be remembered..
Aku akan rindu housemate housemate tersayang lepas abis degree ni..
To Kakcik, Yati, Shida, Anna, Inash, thank u so much..
I really appreciate it.. i will always remember this..
I am now officially 22 yearrs old and proud of it! :)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Terseliuh Lutut Yang Dahsyat

Product Review : D'Herbs Set Lunas R'sdong

Kulit Yang Sihat Impianku