Malam Yang Biasa

Assalamualaikum dan selamat malam..
Hari ni merupakan hari ahad yang biase bagi aku.. huhu
Biase bermaksud dok rumah sambil melakukan aktiviti kemas mengemas..
Tapi sebenarnye tak berape nak kemas sebab dok makan je.. hehe
Hari ni aku tak puasa dah.. but maybe esok aku puasa ganti pulak..

So seperti biase perlulah masak demi mengisi perut yang sentiasa kelaparan..
Menu hari ni adalah kurma ayam dan sayur tumis..
Biase biase je kan.. sebab tu entry pon cakap biase.. hehe
Ape pon aku memang suke hasil masakan aku..
First time masak kurma.. ingatkan tak jadilah tadi..
Cuma kurang rasa garam sikit.. tapi takpe takde lah kena darah tinggi pulak..
Sambil aku lunch tadi aku tengok muvie Sekali Lagi.. layan untuk kali kedua..

Sesi malam pulak aku tengok cite katun sailormoon..
Tapi aku sempat download 2 episod jer.. hehe :P
Tak kisah lah, janji ade cite nak tengok..
Lepas makan kite blogwalking pulak.. pegi singgah FL, Ben Ashaari, Chegu Zubir dan Encik Gebu DTS.. seronok baca blog mereka ni..
Kenape aku taip macam takde semangat? sebab aku dah ngantuk ler.. hehe
Tapi mesti nak update jugak untuk hari ni punya entry..
Anyway, esok ade kelas kul 8.30 pagi, nak tido dah ni..
Baibai and have a good night.. :D







Another finger licking good dish.. :D

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Terseliuh Lutut Yang Dahsyat

Product Review : D'Herbs Set Lunas R'sdong

Kulit Yang Sihat Impianku