Final Destination 5

Assalamualaikum dan selamat malam..
Ape aktiviti hari ni? hujung minggu selalunya digunakan untuk beriadah.. ye dak??
Hehe.. aku? macam biase lepak depan laptop, blogwalking, facebooking..
Yang paling penting hari ni aku baru tengok cite final destination 5..
Weehooo.. aku memang peminat tegar final destination ni..
Sure tak miss lah, walaupon tengok lambat dan tengok secara online je..

FD5 kali ni mengisahkan pasal jambatan sudah roboh..
Tapi hanya pekerja2 company ni survive...

Sebab ape survive? seperti biase ade la sorang mamat nih dapat premonition..
Lantas die pon menyelamatkan rakan rakan beliau..
Malas la nak ulas panjang panjang buat spoil je.. giler kedekut aku nak share.. hehe

Tapi aku rasa FD5 nih tak se-scary dari yang sebelumnya
Sebab ape? Sebab aku rase yang terbaik final destination 3, yg pasal rollercoaster tu..
Tak pon the final destination yang pasal car race..
Yang ni so-so only.. Bab adegan ngeri tu.. hmm.. takot la jugak tapi tak se-scary..huhu
FD5 ni jugak ade surpeise sikit, memang aku tak
expect ade adegan crossover..
Haha.. creative betul director die..tibe tibe jer ade muke si Kerr Smith ngah gaduh..
Reaksi aku pon macam pending jap.. pastu "Lahhh..tak ikot timeline rupenye"
Patut la tak cite sangat tahun berape setting cite FD5 ni sebenarnye
Ade kena mengena dengan Flight 180.. ape tu? haa.. kantoi tak ikot FD..

Hahaha.. aku malas la nak cite panjang sebab kebanyakan dah tengok..
Dan mungkin reaksi nye macam ni "Ala, FD ni jalan cite same je.."
Ehh, lain tau.. memang unexpected sangat FD yang ni..
Yang lemah jantung disarankan untuk tidak menonton.. hehe
Ok lah, itu je la aku nak review kan cite FD 5 nih..
Sebagai peminat tegar FD, aku bagi 3.5/5.. cewahh macam pandai je aku kan? hehe



Poster Final Destination 5-mesti ade tengkorak huduh tu.. haha



p/s: sesuke hati aku je bagi shortform final destination ni FD =P










Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Terseliuh Lutut Yang Dahsyat

Product Review : D'Herbs Set Lunas R'sdong

Kulit Yang Sihat Impianku