Artis itu manusia

Assalamualaikum dan selamat malam..
Dah dinner belum? Aku seperti biase mesti ar belum lagi..
Mandi pon belom lagi ni.. hahaha
Tajuk entry aku kali ni takde la gempak mane pon..
Tapi saje nak bagi mood relax dan tenang..

Aku heran orang mesti nak respek tinggi kepada artis..
Punya harapan tinggi menggunung..
Aku pulak? Takde makne nak buat role model pon..
Minat sebab muke comel, kiut dan hensem jer.. hahaha

Lumrah manusia ni kalau dah respek mesti ade meletakkan harapan..
Tapi lumrah manusia jugak lah, bila buat salah sikit memang akan meninggalkan kesan..
Kalau ade yang suke over reaction tu, suke wat ayat gini :"aku mmg xrespek dah die ni"
Alo brader, dulu dok kata so suwitttt, ayu nyer, lemah lembut jer..
Aku memang kesian kt artis tu sekejap jer dah hilang peminat..
Memang tak setia kan korang ni.. keh keh keh..
Aku memang tak penah peduli depa nak pi berjimba ke, hape ke..
Aku lau nampak artis mesti cakap gini "artis.. artis.. artis pon pegi wat grocery daa.. rilek je"

Yang aku heran bin pelik nih ade je yang dok wat modal dengan cite2 artis..
Nasihat aku, udah udah laa.. tak takut mlm dosa ke?
Dosa sendiri pon tak tertanggung.. korang mengata ape yang korang dapat?
Dosa adela.. pahala tu semua pegi free kat depa artis..
What the fish.. manusia sekarang memang ahli bijak pandai..
Aku pon ilmu agama tak cukup lagi.. tapi benda basic gini buleh laa..
Mungkin orang tu lebih baik dari kita, kita pon tak tau.. wallahualam..
Oraity.. itu je kisah nye malam ni..
Jangan marah naa.. tak salah tegur menegur satu sama lain kannnn.. ('.')v







Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Terseliuh Lutut Yang Dahsyat

Product Review : D'Herbs Set Lunas R'sdong

Kulit Yang Sihat Impianku