Rindu ke?

Assalamualaikum dan selamat malam..
Haih.. berapa lame da tak update blog nih..
Suke suki aku jer kan.. heheh
Bukan ape.. ni haa nak citer..
Dah berape kali daa dok dapat message dari adik-adik silat aku ni..
Hari tu masa awal sem.. dok tanya nak bayar yuran kat sape..
Ahh, aku mesti tau yuran ape..mseti silat punyer case ni..
Adoyai.. sape lah dok bagi number aku nih..
Kecian adik tu.. tak tau nak jawab ape..
Last-last aku soh tanya kat sekian sekian...

Pastu ade lagi.. tapi aku tak ingat dah pasal ape..
Punye tanya lah adik tu..
Aku jawab la.. akak ni dah tak blaja kat sana..
Akak mantan je dik.. tanya kt sekian sekian ni..
Adusss..

Hari ni dapat lagi message..
Tanya pasal majlis ijazah pulakk..
Adoyai.. tapi yang ni mmg aku kenal..
Lupe la tu.. rindu sangat gamak nye..hehe


Anyway, tolonglah update adik adik dengan nombor sape yang patut dihubungi..
Bukan malas nak layan.. takut information tak sampai kat ahli baru..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Terseliuh Lutut Yang Dahsyat

Product Review : D'Herbs Set Lunas R'sdong

Kulit Yang Sihat Impianku