Panas.. Panas..

Assalamualaikum dan selamat malam para pembaca..
Gila bersawang blog aku ni..
Walau pon dah nak masuk sebulan bercuti, aku tidak update blog..
Telah mengabaikan blog kesayangan ku ini..
Tapi telah kembali aktif..
Jangan risau kpd yang singgah di sini..

Sekarang ni musim panas..
Bukan panas biasa..
Tapi tahap orang perak cakap "Hangat pijor weh!"
Nenek aku dgn rajin nya membuat air barli..
Di hari yg panas amat lah heaven dpt menikmati air barli sejuk..
Jangan jeles yer kawan kawan =)

Aku sekarang dalam proses belajr main gitar..
Belajar online je.. hehe..
Boleh la sikit sikit sekarang ni..
Ngah praktis lagu Dadali Disaat ku mencintai mu..
Dah lepas nanti rasa nak rakam and upload kt blog..
Wahhh.. tinggi cita cita ni..

Itu je lah perkembangan semasa aku..
Oh ya, tak lupa tentang keinginan aku nak try vco produk catalyst tu..
Nak try, tapi tunggu ongkos nya dulu.. hehe..
So, kalau ada yang pernah try product tu, boleh tak share xperience try vco?
Thanks yea..


p/s: korang tak 'panas' ke tgk video klip lagu marilah prema yin? =P


Peace no war~

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Terseliuh Lutut Yang Dahsyat

Product Review : D'Herbs Set Lunas R'sdong

Kulit Yang Sihat Impianku