Aktiviti Masa Lapang

Assalamualaikum dan selamat malam semua..
Sihat tak? Dah makan belom? *eh, mcm penah ku dengar soalan ni? dimana ya? LOL
Sekarang ni makin malas update blog pulak..
Ape kes ni cik ara? ce cite ce cite..? hehe
Sekarang ni aku jumpa keseronokan baru lah..
Aik, bunyi lain macam je? keseronokan ape tu?
Hehe.. nak tau jugak ke? Ok lah..
Keseronokan itu bernama Nadea's Little Crib..

Menatang ape tuh? hahaha..
Bukan menatang okeh.. itu sebenarnya radio station 'olok-olok' cik ara lah..
Nak try best ke tak? Tekan sini lorh ->Nadea's Little Crib
Nak try gak promote blog2 orang.. kalau nak lah kannnn..
Setakat ni suara aku pon pendengar aku lom dengar lagi.. keh keh..
So sape yg bertuah dan berjaya buat aku mengeluarkan suara nih?
Dengar ye okeh..

Oops.. sebelum terlupa..
Aku jugak buat satu group di fesbuk ->Warung Urban
Nak buat ape kt situ? Ping aku ok lah jugak.. but more to discussion..
Nak tau lagi..? join lorh.. xbest lah lau aku dok cite okeh..
Babaiiiiiiiiii

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Terseliuh Lutut Yang Dahsyat

Product Review : D'Herbs Set Lunas R'sdong

Kulit Yang Sihat Impianku