Entah Laa..

Assalamualaikum ..
Jom rehat sebentar setelah penat study..
Hari ni mendapat soalan cepu emas dari seorang member aku..
"Ko suke tak style Hana Tajima?"
Hana Tajima? Oh, hurmmmm... (panjang hmm nya..)
Then aku pikir, nak bagi jawapan jujur aku ke jawapan yang member aku nak dengar..
Ye lah, orang laa ni, name je tanya pendapat, lau tak kena dengan ape yang dia expect kang tak pasal pasal kena fire balik..
Aku cuma cakap, dia boleh jadi fashion icon not tudung icon..
Itu je.. So.. maka terdiam la dia..
Jawapan selamat tu, lau aku hurai panjang panjang kang memang tarik muke plak member aku..

Entah laa.. maybe sebab aku ni seorang yang praktikal..
Lau boleh benda yang aku pakai mesti la simple dan tak susah payah kan diri aku..
Mula mula aku tengok tutorial si Hana ni pon aku da pening..
So, memang tak kena dengan jiwa aku..
Teringat satu situasi..
Masa tu kat toilet, nak cuci tangan..
Sebelah aku ni sorang akak/adik dok belek selendang..
Masa dia masuk ok je aku tgk.. Masuk masuk, tukar style pulak..
Dok tarik tarik.. pendek sane, panjang lak sini sini.. bagi pendek balik..
Mesti nak rupe selendang macam Hana Tajima sambil muke berkerut..
Oh okay -.-"


p/s: ini sekadar pendapat aku, kalau ada yang marah/sakit hati/terasa.. tak de kaitan dengan aku..




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Terseliuh Lutut Yang Dahsyat

Product Review : D'Herbs Set Lunas R'sdong

Kulit Yang Sihat Impianku