Tulus Dari Hati

Assalamualaikum kepada yang masih bulat mata nya.. hihi
Sebelum aku melelapkan mata, nak share sikit hasil karya ni..
Sebenarnya member mintak buat lirik lagu..
So, tak tau ape keputusan dia..
If you like it, drop some comment please..

Aku Tak Punya Apa- AraNadea

Aku ingin terbang bebas
Lihat dunia yang luas
Diwarnai rona hidup seharian
Fahamilah wahai kalian

Aku tak punya apa
Namun kamu telah meminta
Apa yang kamu inginkan
Mustahil aku juga inginkan

Aku gagah teguh berdiri
Bersama harapan dan impian
Yang telah ku pegang
Akhirnya terpaksa ku perjuang

Aku tak punya apa
Namun kamu masih meminta
Fahami aku bukanlah pemilik
Kerana aku tak punya apa


p/s: this is not the first one.. will try to post others later..
p/s 2: follower dah 50 orang.. yeay!

Ulasan

Catat Ulasan

Tulis dan kongsikan fikiran anda.

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Terseliuh Lutut Yang Dahsyat

Product Review : D'Herbs Set Lunas R'sdong

Kulit Yang Sihat Impianku