Bila Aku...

Aku sebenarnya tak tahu ape yang orang mengharapkan dari aku..
Bila aku diam, orang cakap aku tak pandai bergaul..
Bila aku banyak cakap, orang cakap aku terpengaruh..
Bila aku sedih, orang cakap aku emosi terlebih..
Bila aku happy, orang cakap aku ada udang disebalik batu..
Bila aku marah, orang cakap aku tak reti bersabar..
Bila aku tak layan orang, orang cakap aku sombong..
Bila aku tak reply message, orang cakap aku kedekut..

Heh. Aku malas dah nak layan semua "orang cakap.."
Kalau tak tau ape ape psal aku, baik korang diam je..
Jangan dok menambah dosa diri sendiri..
I dont have time entertaining ridiculous people..


p/s: ntah ape ape je.. =.='



Ulasan

  1. haishhhh...susah kan idop

    BalasPadam
  2. salam singgah...saya ♠BRADER BO♠ the new blogger start over....minta tunjuk ajar...

    nanti review kan blog...yang mne terkurang bisa ditambah,yang mana terlebih bisa dikurang...

    BalasPadam
  3. entry khas utk ara nadea...hehehe

    jangan sedih3

    http://zubir5588.blogspot.com/2011/04/bila-aku.html

    tq join segmen c.z

    BalasPadam

Catat Ulasan

Tulis dan kongsikan fikiran anda.

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Terseliuh Lutut Yang Dahsyat

Product Review : D'Herbs Set Lunas R'sdong

Kulit Yang Sihat Impianku