Tolonglah BERHENTI~

-ihsan dari pakcik GOOGLE
Untuk mereka yang suke tacing:
Sensitive or tacing tak bertempat dan tak kena sebab nye..
Tolong la weii.. What the fish? Aku pon sensitive gak, tp tak la over cm korang..
Aku tersangat lah bosan untuk melalui perasaan mcm ni..
Aku ade hati dan perasaan jugak woii..
Sikit sikit tacing.. Bile aku tacing kau kesah ke? Takde kan?

Untuk mereka yang suke memaksa aku:
Walaupon kau Hitler belum tentu aku ikut cakap kau..
Lagi kau pakse lagi aku protes..
Ape kau ingat aku takde pendirian ke?
Aku da cakap sekali malas la aku nak ulang dua tiga kali..
I never like repeating myself.

Untuk mereka yang kaki busybody:
Untuk ke berape kali ntah.. aku xde boyfriend..
So aku xtau nk jawab soalan korang "Bf sehat?"
Aku TAKDE ape ape dgn sekian sekian..
So jangan tulis craps kt wall atau komen status aku..
Ye aku memang MENYAMPAH..
Bagi aku TAK lawak.. so mcm mane aku nk chill?
MENJENGKELKAN *sigh =.=






P/S: Sorry seems just another word to me. But when you use it wisely it seems like another magical word.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Terseliuh Lutut Yang Dahsyat

Product Review : D'Herbs Set Lunas R'sdong

Kulit Yang Sihat Impianku