Gambar kelas

Selamat tengah malam.. huhuh..
Semalam aku jadi pokai lagi.. uwaaaa..
Semua sebab gara gara bayar duit gambar..
Tak kesah ler janji dapat dah gambar kelas wehh! Syok!
Tambah tambah lagi gambar formal bersama Dato' Mizan a.k.a pengarah kampus..
Wahahaha.. gambar kelas kami je tau bergambar dengan Dato'.. sile jeles okeh! =P
Tapi kan.. besar la plak 10r nih.. hahaha..
Tak sangka.. ingat kan yg mcm selalu dapat..
Heh.. terpakse la selit dlm buku mase nak jalan balik ke rumah..
Kang terbang dek angin nangeh tak berlagu la pulakk.. hohoho
Aku amek yang combo 10r..dalam ade gambar formal+candid+calendar+postcard
Walaupon orang tu salah grammar untuk ayat di atas gambar GRADE ON TIME
Sepatutnya GRAD ON TIME.. LOL typo typo.. tp dimaafkan =)
Tak sabar framekan.. yelah.. tanda kenangan.. =)
Sayang semua classmate.. walaupon aku restrict kn diri untuk tak rapat dengan semua..
Sebab nanti..... aku sedih.................... sebab.......................................
Apepon aku rase semua sangat happening dan bestttt!!
Thanks to everyone for making BBAF4F such a memorable memories to me!!


"It takes more than caring to be a real friend, The nature of friendship, Requires a blend of warmest compassion, And love deep the true to reach and comfort, The way that you do, Because I can see, That your kind of friendship, Is priceless to me.."

BBAF 4F is the best!! =)

Ulasan

Catat Ulasan

Tulis dan kongsikan fikiran anda.

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Terseliuh Lutut Yang Dahsyat

Product Review : D'Herbs Set Lunas R'sdong

Kulit Yang Sihat Impianku