Bengong!

Selamat malam dan salam satu malaysia...
22 Mac 2011.. Berita jam 12.30 tengah malam..
Keh keh keh.. opening yang sangat dramatik..
Ini adalah satu cara untuk aku kill some time.. padahal 24jam membuang masa.. hahaha =P

Tak tau nak blogging ape.. Just nak share..
Terbaca satu blog ni... kempen menutup aurat... best aku pon suke..
Tapii.. ade slack sikit.. ciput jer.. aku kurang suke membaca perkataan bengong yang digunakan secara berleluasa kt dalam kempen tu..

Contoh 1: amek gambar org yang pakai xtutup aurat, bawah tu tulih "bengong betul dah tau jarang kenapa pakai jugak" tak buleh ke tulih "ya allah, dah tau jarang jangan ler dipakai"

Contoh 2: -Beberapa alasan gadis gadis freehair- dibawah ditulih.. "bengong nye alasan"..
kenapa tak tulih "begitu banyak alasan yang diberikan"

Aku cuma nak cakap, approach tu kena betul.. tengok tak komen2 orang kt blog kau tu?
Banyak yang mengeji mengata.. dakwah apekah itu??????????????
Istighfar banyak2 lah wahai blogger... aduhhh.. speechless aku dibuatnya...
Bagus kerana ingin berkempen tak bagus kerana banyak sangat perkataan mengecam..

Ape kata anda?








Ulasan

Catat Ulasan

Tulis dan kongsikan fikiran anda.

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Terseliuh Lutut Yang Dahsyat

Product Review : D'Herbs Set Lunas R'sdong

Kulit Yang Sihat Impianku