Aku dan Fesbuk~

Selamat petang dan selamat menikmati hari yg sedang hujan...
Hujan di luar orang nampak hujan di hati sape yang tahu?? xde kan??? hohoho..
Sebab tu aku akan update status kt fesbuk tentang perasaan aku...
Itu pon orang leh marah marah aku dan tak suka tengok or baca.,.
Aku cuma nak cakap : NI FESBUK AKU KE KAU? LAU TAK SUKA BACE DELETE JE AKU DARI FRENLIST ENGKAU. ABES CITE. NOKTAH.

Ape guna nya aku ade fesbuk lau aku tak leh nak update status tentang perasaan aku..
Hari yang aku happy, happy lah status aku... Hari yang aku sedih mesti lah sedih jugak...
Takkan aku nak hipokrit???? Kat fesbuk pon nak hipokrit???? Giler giler!!
Kadang kadang bila aku rasa marah kt someone, mau je aku tag orang tu kt fesbuk dan maki free je... tp itu MELAMPAU nama nya okeh!
Pendek cite aku semakin bosan dan bosan dan bosan orang cuba mengatur hidup aku...
Sampai ke fesbuk jugak? wehhh.. even kat blog pon aku takleh nak bersuara??
WHAT THE FISH???
HAMPEH. HAMPEH. HAMPEH.
WHATEVER. WHATEVER. WHATEVER.

You can keep on talking facebookers..
I dont give a damn about it, huh!<--muke berlagak="" div="" keh.="">





Ulasan

  1. huh berapi!!..fire je diaorg tu nadia..minta Ultraman tolong buatkan..hehe ( aik...dah senyum dah? bagus2x)

    BalasPadam
  2. sy suke senyum walaupon de masalah.. hehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Tulis dan kongsikan fikiran anda.

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Terseliuh Lutut Yang Dahsyat

Product Review : D'Herbs Set Lunas R'sdong

Kulit Yang Sihat Impianku