A Wish~

Wishing you my dear future husband, where ever you are do the best n be success.. I will be waiting for you on the day of our akkad to be your lovely wife~ =)

Ekekeke..mesti ade yg gelak guling2 bile bace ni kan..
Ingatkan wish ape laa tadi..
Ni la status terbaru kt FB ku yg diupdate pada pukul 3 pagi..
(Nota:kelas kul8.30 n ade test masih lagi belum tido)
Oh yess..aku mmg sentiasa menghitung hari bilakah akan berjumpa dgn my future Mr. Hubby
Siapa dia? Rupa dia? Org mane? Keje ape? Aku pon xleh jwb lg semua soalan tu..
Tapi..xpe kan aku nk wish yg baik2 saje utk future husband?
Hehe..Sementara future husband a.k.a Mr John Doe sedang berpenat lelah mengumpul dana utk mendirikan masjid, aku disini juga sedang mem'prepare'kan diri...ahaha
Kerja rumah boleh laa buat..jaga budak? haa tu blum tau lg..jom cr keje kt taska..
Masak?? Haaaaaa~ Aku ni bukan nye tak reti masak.. tapi secara jujur nya mmg kne ade inspirasi dan mood je baru aku akan masak..hahaha..pendek cte MALEH itu terlebih~
Aku mmg teringin nak masak.. sbb cita2 tinggi aku nk bukak restoran dgn air tgn aku sendiri..aku pon nk try baking..cuma aku memikirkan sumber permodalan itu utk dijadikan praktis..ngahahaha~
Seronok ase nye utk berangan kahwin2 ni..nk tema ape..warna ape..kt mana..
Tapi tidak dilupakan haruslah bersederhana agar tidak berlakunya deficit unit..huhu
So, bg aku every girl have their own dream n wishes..and these are some part of mine~

Ulasan

  1. i wish that u can get everything u wish for.
    =)

    BalasPadam
  2. fuyo dlm blog cik ara nadea ni byk jugak ckp kan :) hehe. nadia xde bf lagi ke? ke byk? hehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Tulis dan kongsikan fikiran anda.

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Terseliuh Lutut Yang Dahsyat

Product Review : D'Herbs Set Lunas R'sdong

Kulit Yang Sihat Impianku