Shopping Di Hari Mingu~

Ish ish ish.. cik nadea nih xabes abes nk perabih duit..
Mane ade weh, bekalan makanan dah abes lah..
Lebih kurang buat grocery jer nih..
So, cerita nya mcm nih..

Pada pukul 12.30 hari td aku pon bergerak ke The Store..
First thing kte amek bakul dulu..
Then campak segala barang yg nak dibeli..
Bawang putih, halia, bla bla bla..
Sepatutnya nak beli hati ayam..tapi takde lah plak..
terpaksa tukar menu..
Nasib plak aku teringat nak beli ubi keledek..
Tibe2 aku dgr satu suara tegur aku.. "nak buat ape dgn ubi keledek?"
Nak masak la..takkan nak buat main bola kot? Rase nk jawab cmtu jer tadi..
Aishhhh... aku mmg tak tahan dgn pakcik yg keje kt The Store nih..
Bukan ape, geli weh.. Tengok aku cm nak makan jer..
Buat suara romantik segala bagai..
Erkkkk.. Die plak yg tolong timbangkan..
Cesss.. terpaksa lah aku ngadap muke die kejap..

Okeh..melalut sudah..pemilihan barang diteruskan..
Aku capai susu anlene, dan yg paling penting ialah sabun mandi.. sbb dah abes..
Dengan bangga nya aku pegi ke cashier..
Sekali kena RM48.90 daa..
Aku tgk mcm sikit je barang aku..
Namun, malas aku nk jenguk balik resit..
Bayor aje lah.. Duit oh duit..terbang lagi lah engkau..
Tak dapat aku nk bayor duit dinner.. out of bajet plak..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Terseliuh Lutut Yang Dahsyat

Product Review : D'Herbs Set Lunas R'sdong

Kulit Yang Sihat Impianku