Oh Fun Fair~


Assalamualaikum n selamat mlm semuaa~
Dah dinner ke belom? keh3
Aku spt biase belom lg maa..
Huh..hari2 aku mmg asyik bengkek jek ngan aktiviti blkg umah aku nih..
Aktiviti?? Saspen ker??
Ngahahahaha~



Ni lah die aktiviti nyer...
Scroll bwh yerk..






Fun Fair~
A view from my window...



Haa...ni la dia nye aktiviti di belakang umah aku..funfair..
Lau korg leh tgk.. tu ade feris wheel.. aku pon lom pnah naek lg..
yg kt sblah cm tiang besar tu Ali baba..aku xbrani nk naek sbb takut muntah..ngee~



Lagi satu~






Byk nye lampu mampu nyer..<--merosakkan bhse..huhu
lau pegi btol2 ok lah tu..
aku mse pegi sem lepas pon stakat main bumper car je..
pastu main baling2 ring kt botol<--ehh,,ye ke? xingt lorh! huhu

So berbalik kpd isu kte disini..
Ape yg buat aku bengkek sgt??
Muzik die xtahan weyh!
Sampai 12tgh mlm pon dok dong dong dong~
Memekak jer<--statement bagaikan tidur pd ketika itu jer.haha
Lagi yg xley blah ialah suara org yg dok menjerit mengilai bagaikan pontianak!
Bapak serius bising~
Anyway..aku xtau lah sampai bile benda alah ni nk menapak kt sini..
Harap2 abes cpt..huhu<--statement giler dengki dowh~
OKeh..aku tamatkn disini..


P/s: sori gmbr xbrape nk jelas..blum reti edit lg..and al maklumlah hanya tgkp mggunakan kamera nset 6300 ksygn...ngehehehe~







Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Terseliuh Lutut Yang Dahsyat

Product Review : D'Herbs Set Lunas R'sdong

Kulit Yang Sihat Impianku