Malam Minggu Bersama Blog Realiti Konspirasi~

Aishhhhhhhhh...ape kena mengeluh panjang weh??
Ini lah malam minggu yg paling bosan penah aku lalui..
Bosan... Bosan... Bosan...
Housemate aku petang tadi dok buat plan baik punyer..
Mcm2 tempat nak pegi..
Jonker walk lah, tgk wayang lah, pantai klebang lah..
Last last pegi jugak lah diorang jenjalan kt bandar Melaka nih..
Jeles.. Jeles.. Jeles.. huhuhu
Tapi xpe... time time cmni lah aku amek utk cover semula blog2 yg ditulih oleh brader Zack Zukhairi kite nih..
Dulu...(aku mmg xingat bile ah) aku mmg suke bace katun2 yg brader Zack nih..comel weyh..
Dan dari brader zack jugak lah aku dpt idea nk mintak anak kuceng sebagai hantaran..hahaha

Walaweii.. sedang aku menikmati bacaan..
Wimax nih dok wat hal lah pulak.. hampeh btol!
Ape masalah ntah dok disconnected jer..
Abes sekat2 chat aku kt Fesbuk..
Nak main game pon xlepas.. nasib je blog brader Zack sempat abes loading..

Entry brader zack nih mmg byk mengenai life brader zack..
Yang buat menarik..ade gak entry dia yg menjadi a question to ponder... heheh speaking plak..
Mungkin sbb brader Zack kte nih lebih tua dan pengalaman lebih byk..kehkehkeh
(jangan marah erk encik zack! =P)
Best jer bace pengalaman brader zack kte nih kt Jepon..
Bak kata pepatah melayu jauh berjalan luas pemandangan..
So sape2 yg bosan leh la try bace jugak..



~SELAMAT BERHUJUNG MINGGU ^_^~



P/S: Tempoh aku membace segala post brader zack same dgn tempoh mase housemate aku basuh baju.. 1 1/2 jam.. giler weh.. lame benor nye.. sambil itu jugak mereka ber'karok' di dlm bilik air.. hehehe =P

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Terseliuh Lutut Yang Dahsyat

Product Review : D'Herbs Set Lunas R'sdong

Kulit Yang Sihat Impianku