Hakikat..

Aku melihat diri nya sedang sibuk bekerja.
Namun dia mampu melemparkan senyuman meskipun kepenatan.
Kemesraannya membuatku terpegun.
Sifat ramahnya membuatku terpesona.
Itulah sifat diri nya yang membuat aku sungguh tertarik.
Adehhh, tak tahu la sampai bila.
Agak nya aku masih terkilan dengan tindakan abang aku yg sorg ni sbb telah betul-betul menyentap diri aku.
Aku tak tahu la kenapa, dalam banyak-banyak lelaki, dialah yg paling lama aku minat.
Mungkin aku tak pernah betul-betul menyukai lelaki dengan perasaan yg aku sendiri tak dapat nyatakan.
Huh?? Pelik kan? Dengan lain mmg aku tegas ingin kan penjelasan dan berbagai-bagai lagi alasan.
Tapi dia. Ntah la. Mungkin aku tak suka pun kat dia. Minat je kot???
Konfius jugak aku. Mmg la jatuh cinta. Hehe. Tapi aku tak tahu jatuh cinta sbb ape?
Merepek betul. Aku suka sangat senyuman abang aku ni. Adoi. Penangan senyuman si abang beruang.
Serius, semua lelaki patut tgk mcm mana dia jaga imej.
Rambutnya sentiasa tersisir rapi. Baju nya kemas. Segak.
Haa.. Mesti korg tension kan sbb xdpt tgk dia.
Aku pon skrg tak dpt tgk face to face. Tgk gambar kt FB je.. Hehe.
Pengakuan jujur aku, aku akan sentiasa usha dia setiap kali lalu kat tepi kedai dia.
Lau nampak je kereta mercedez mesti tahu dia ada. So, intai plak kt kedai.
Haa.. Segak betul dia. Mesti sedang busy prepare burger famous dia tu.
Abang aku sorg ni mmg gila keje sikit. Katanya sayang kedai tu.
Bertuah betul sape yg kawin dgn dia nanti.
Abang aku ni mmg nk kumpul duit utk bakal isteri n family. Supaya terjamin masa hadapan.
Mungkin aku dah biasa diberi perhatian oleh abang-abang aku yg lain.
Tapi yg ni tak de masa nak melayan aku. Busy. Padan ngan aku yg dok mengacau dia tu kenapa??
Oh abang beruang. Nadia mintak maaf.
Mungkin abang dah penat dok dgr ayat ni kan
Nadia mmg minat gila-gila kt abang.
You are living my dream life.
Membuka kedai makan dengan imej tersendiri.
Dari kecik nadia mmg teringin nak bukak kedai makan.
I need an inspiration. Tiba-tiba si abang beruang muncul.
Aku sebenarnya sangat-sangat jealous dengan abang beruang ni.
Itulah hakikatnya. Mungkin aku tak jatuh cinta pon dengan dia.
Aku mendoakan yg terbaik utk abang beruang. Semoga success selalu.
I am so sorry for everything. Sometimes I wish I could turn back time and never made that mistake.

Ulasan

  1. sob-sob..saya mengerti perasaan itu..huhu..tabahkan hatimu wahai sahabat..^_^

    BalasPadam

Catat Ulasan

Tulis dan kongsikan fikiran anda.

Catatan popular daripada blog ini

Kisah Terseliuh Lutut Yang Dahsyat

Product Review : D'Herbs Set Lunas R'sdong

Kulit Yang Sihat Impianku